Dream Job – Belvedere Vodka szuka Światowego Ambasadora marki

902
100 tysięcy dolarów. To niepowtarzalna szansa zdobycia wymarzonej pracy i niezwykle cennego doświadczenia w zakresie sztuki barmańskiej. Wystarczy wejść na stronę: www.facebook.com/BelvedereVodka i zamieścić 1-minutową autoprezentację w postaci filmu video. Aplikacje należy składać w terminie od 15-go września do 15-go października 2010 r.

Konkurs „Dream Job” ma na celu wyłonienie Międzynarodowego Ambasadora marki Belvedere Vodka. Zwycięzca odbędzie roczny staż w Nowym Jorku o wartości 100 tysięcy dolarów. Dodatkowo do zadań zwycięzcy będzie należało towarzyszenie podczas spotkań na całym świecie Claire Smith (Belvedere Vodka Head of Spirit Creation&Mixology), która jest zarazem Przewodniczącą Jury Konkursu Dream Job. Wspólnie będą prowadzić szkolenia dla barmanów z zasad tworzenia oraz serwowania koktajli na bazie luksusowej wódki Belvedere. Dodatkowym zadaniem będzie wykreowanie razem nowej smakowej wódki Belvedere powstającej w wyniku procesu maceracji.

”Cieszymy się, że możemy dać szansę wielu utalentowanym miłośnikom barmaństwa również w Polsce. Chcemy, aby nasz projekt zjednoczył ludzi ceniących produkty z kategorri super premium, a także zainspirował ich do jeszcze większej kreatywności w tworzeniu koktajli” – mówi Claire Smith
z Belvedere Vodka.

Od 15 września po zalogowaniu się na stronę www.facebook.com/BelvedereVodka będzie można znaleźć tam wskazówki dotyczące warunków zamieszczenia filmu i wzięcia udziału w konkursie ”Dream Job”. Każdy klip powinien być pokazem kreatywności w tworzeniu różnych koktajli na bazie wódki Belvedere a także szansą ukazania wyjątkowej osobowości barmana. Oficjalne ogłoszenie rozpoczęcia konkursu „Dream Job” nastąpi na początku września 2010 w amerykańskim programie “Chelsea Lately”. Wówczas Claire Smith oraz gospodyni programu Chelsea Handler, która jest wielką entuzjastką Belvedere Vodka opowiedzą o zasadach poszukiwania nowego Międzynarodowego Ambasadora Belvedere Vodka.

Informacje dodatkowe:

Rozpoczęcie: Od 15 września 2010 r. wszystkie osoby zainteresowane wzięciem udziału w projekcie „Dream Job” będą mogły zamieścić na specjalnej stronie marki Belvedere www.facebook.com/BelvedereVodka 1-minutowy film pokazujący ich pasję do tworzenia koktajli.
 
Półfinał ‘Wyzwanie koktajlowe’: Półfinaliści zostaną wybrani pod koniec października, po zamknięciugłosowania. Wezmą oni udział w serii wyzwań koktajlowych, które odbędą się w największych miastach świata. Finał dla półfinalistów z Europy, w tym oczywiście z Polski, odbędzie się w Londynie. Podczas zawodów barmańskich zadaniem uczestników będzie przyrządzenie w dziesięć minut dziesięciu klasycznych koktajli, które będą potem oceniane według ściśle określonych kryteriów.   
 
Finał konkursu: 13-go grudnia 2010 r. siedmioro finalistów z całego świata stawi się w Los Angeles przed gronem światowej sławy sędziów, by zaprezentować się w ostatecznej rozgrywce. Wówczas zostanie ogłoszony zwycięzca konkursu i zdobywca rocznego kontraktu o wartości 100 000$.

Pochodzenie marki Belvedere Vodka

Wódka Belvedere pochodzi z Polski i jest produkowana zgodnie z ponad 600-letnią tradycją. Poddawana 4-krotnemu procesowi destylacji i minimum 33 kontrolom jakości, wódka Belvedere gwarantuje najwyższe doznania smakowe, wymagane w przypadku najlepszej luksusowej wódki na świecie. Wódka Belvedere zadebiutowała na rynku amerykańskim w 1996 roku. Jako pierwsza ustanowiła nowy standard dla doskonałej jakości tworząc nową kategorię Super Premium Vodka. Obecnie, jej wyróżniający się charakter i bezkompromisowość są rozpoznawane przez koneserów wódki na całym świecie. Produkowana wyłącznie z Dańkowskiego Złotego Żyta i mieszana z wodą pochodzącą z własnego nieskazitelnie czystego źródła, sprawia, że jej smak jest wyróżniająco łagodny, z nutą subtelnej wanilii oraz delikatnym, czystym zakończeniem.
W 2009 roku macerowane wódki smakowe Belvedere (cytrus, pomarańcza, maliny) były najbardziej nagradzanymi wódkami w corocznym konkursie Vodka Masters, w którym testowanych w ciemności było 116 wódek.

Dodatkowych informacji udziela:
Piotr Pogonowski
Account Executive, PR Premium
Tel.(022) 858 74 58 wew. 101
e-mail: piotr.pogonowski@prpremium.pl