Podsumowanie Kampanii

335
Najistotniejszym celem tej akcji było zwiększenie świadomości mieszkańców o możliwości przekazywania 1% podatku na rzecz tomaszowskich organizacji pożytku publicznego.
W ramach kampanii zorganizowano 11 dyżurów księgowych pracujących w tomaszowskich OPP. Podczas tych dyżurów wypełniono 82 deklaracje podatkowe, które w rozliczeniu ogólnym dały kwotę 1% podatku 1.034,40 zł. Niektórym może ta kwota wydać się mała, ale pamiętajmy, że to była jedna z wielu możliwości wsparcia lokalnych organizacji posiadających status pożytku publicznego.
Możliwość przekazania 1% organizacjom pozarządowym w ramach rozliczeń podatkowych, to niepowtarzalna szansa  na wsparcie działalności społecznej. Nawet niewielka kwota może wspomóc prowadzenie działań zmierzających do zorganizowania wielu form pomocy (np. organizacja imprez kulturalnych, rekreacyjno – sportowych, rehabilitacja osób niepełnosprawnych, remont w świetlicy środowiskowej, wypoczynek dla dzieci i młodzieży, badania profilaktyczne, schronienie dla osób bezdomnych czy też pomoc dla zwierząt). Możliwości jest bardzo wiele i to Państwo świadomie decydowali, który cel wart był wsparcia.
Do promocji akcji włączyły się lokalne media (Dziennik Łódzki, TV Amazing, Radio Fama, naszemiasto.pl, nasztomaszow.pl). Wydrukowano również ulotki i plakaty. Kampania była także promowana poprzez banery informacyjne.
Dziękujemy wszystkim, którzy bezinteresownie włączyli się w organizację kampanii.