Dlaczego warto wybrać PrestaShop?

716

Przedsiębiorcy rozpoczynający swoją karierę w e-biznesie często zastanawiają się, jaką platformę powinni wybrać. Odpowiedź jest prosta – Prestashop, czyli jeden z najpopularniejszych skryptów do prowadzenia sklepu internetowego. Jest to program na miarę oczekiwań użytkowników stawiających pierwsze kroki w e-commerce. Posiada silnie rozbudowaną społeczność i wiele wtyczek rozwijających funkcjonalności. Dzięki PrestaShop osiągniesz sukces w sieci i zyskasz przychylność nowych klientów.

Czy działalność internetowa się opłaca?

Od lat prowadzisz mały osiedlowy sklepik i nawet dobrze Ci się wiedzie, ale obecny stan rzeczy przestaje Ci wystarczać? Być może nadszedł już czas, by spróbować swoich sił w branży e-commerce. Dopóki nie spróbujesz nie przekonasz się, czy masz szansę na sukces. Jeśli będzie to Twój pierwszy sklep, to powinieneś założyć go na platformie PrestaShop – intuicyjnej i prostej w obsłudze, z której od lat korzysta większość prowadzących sklepy internetowe przedsiębiorców.

Twórcy programu sprawili, że nie ma w nim technicznych sformułowań i fachowego języka, który mógłby być niezrozumiały dla nowicjuszy, dlatego też PrestaShop jest z łatwością przyswajalny dla nowych użytkowników. Raczej nikt nie ma większych trudności z jego instalacją i późniejszą obsługą, a jeśli na jakimś etapie takowe się pojawią to zawsze można skorzystać z pomocy ekspertów. Jest to niezwykle istotne i stanowi ogromny atut programu, bo nie zawsze można skorzystać z pomocy bardziej doświadczonych użytkowników zupełnie za darmo. W przyszłości być może to Ty będziesz udzielał wsparcia technicznego osobom, które są w miejscu, w jakim Ty byłeś kiedyś.

Spełnij oczekiwania swoich klientów

Internet jest bliski naszemu życiu. Korzystamy z niego o każdej porze dnia i nocy, z każdego miejsca na ziemi. Jeśli chcesz wkupić się w łaski potencjalnych klientów i zyskać ich przychylność zoptymalizować swoją witrynę pod kątem urządzeń mobilnych, by była ona wyświetlana zarówno na laptopie, jak i na smartphonie.

Nie zapomnij też o klientach z zagranicy, którzy zapewne chcieliby mieć możliwość przeglądania strony w swoim języku oraz dokonywania zapłaty w walucie, jaką na co dzień się posługują. PrestaShop posiada wbudowany mechanizm wielojęzyczności. Skrypt został przetłumaczony aż na 41 języków, dlatego Twoi klienci z pewnością znajdą taki, którym się posługują. Pamiętaj, że jeśli Ty nie spełnisz oczekiwań użytkowników to zrobi to Twoja konkurencja.