Z początkiem lutego br. dyrektorem sprzedaży krajowej Ceramiki Paradyż został Daniel Kaczmarek. Na nowym stanowisku odpowiadać będzie za tworzenie strategii oraz organizację i zarządzanie siecią sprzedaży krajowej na rynku tradycyjnym i inwestycyjnym.
Daniel Kaczmarek jest związany z Ceramiką Paradyż od 2006 roku. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora sprzedaży inwestycyjnej. Absolwent Uniwersytetu Opolskiego oraz Politechniki Opolskiej. Z zamiłowania pasjonat książek. W swojej domowej kolekcji posiada ponad 4.000 tytułów, w tym wydania, których mógłby pozazdrościć mu niejeden czytelnik. Prywatnie tata 5 letnich bliźniaków – Bolka i Kostka.
„Przejęcie obowiązków dyrektora sprzedaży krajowej w takiej firmie jak Ceramika Paradyż to duża odpowiedzialność, ale jednocześnie inspirujące wyzwanie. Przed kierowanym przeze mnie działem zatem ciekawy rok oraz mnóstwo intensywnej pracy. Jestem przekonamy, że uda się nam osiągnąć wyznaczone ambitne cele, w których realizacji pomoże mi z pewnością wieloletnia obecność w firmie, jak i znajomość rynku” – mówi Daniel Kaczmarek, nowy dyrektor sprzedaży krajowej Ceramiki Paradyż.
Daniel Kaczmarek zastąpił na stanowisku Tomasza Służewskiego, który rozstał się z Ceramiką Paradyż na początku grudnia 2017 roku. Poza zmianą personalną, w firmie miała miejsce również korekta organizacyjna – Dział Sprzedaży Tradycyjnej zmienił nazwę na Dział Sprzedaży Krajowej.