Miniprzedsiębiorstwo PoofBath

855

Autor: II LO im. Stefana Żeromskiego

PoofBath to miniprzedsiębiorstwo tworzone przez jedenastu niesamowicie ambitnych uczniów i uczennic klasy drugiej menadżerskiej – akademickiej SGH. Dyrektorem naczelnym PoofBath jest Anna Antczak, dyrektorem do spraw marketingu Anna Robak, dyrektorzy do spraw finansów to Olga Ogłuszka oraz Zuzanna Waliczek. Wspólnikami miniprzedsiębiorstwa są: Małgorzata Wysmyk, Jan Krakowiak, Patrycja Krakowiak, Michał Arkusiński, Nadia Głowacka, Zofia Mękarska i Zuzanna Wieczorek.

Jak zaczęła się nasza przygoda? Wiedzieliśmy, że naszym zadaniem jest stworzyć miniprzedsiębiorstwo, lecz pomysł na produkt i nazwę narodził się zupełnie przypadkiem podczas jednej z przerw, gdy siedzieliśmy na szkolnym korytarzu. Tam właśnie podjęliśmy decyzję, że przyjmiemy nazwę PoofBath i będziemy sprzedawać musujące kule do kąpieli, które wykonujemy własnoręcznie według ściśle określonej receptury ze składników odpowiednich dla skóry. Nasze kule do kąpieli są dostępne w przeróżnych wariantach kolorystycznych – od zielonych po fioletowe – a także zapachowych – od zielonego jabłuszka, przez mleko i miód do lawendy. Produkty PoofBath to konkurencja dla drogeryjnych odpowiedników, które często, mimo mniejszych rozmiarów są dużo droższe. Cena naszych kul do kąpieli jest atrakcyjna i dostosowana zarówno do budżetu osoby pracującej jak i ucznia. Asortyment PoofBath idealnie pomoże Ci się zrelaksować i odpocząć po stresującym dniu w szkole czy też w pracy, a w tym samym czasie nawilży i odżywi twoją skórę. Dzięki odpowiedniej promocji naszego miniprzedsiębiorstwa na stronie na Facebooku oraz na profilu na Instagramie, a także niesamowicie uroczemu stanowisku, które od razu przyciągało wzrok, kule do kąpieli stały się popularne wśród uczniów i nauczycieli II Liceum Ogólnokształcącego w Tomaszowie Mazowieckim. Tak długo ogłaszany i wyczekiwany produkt wywołał duże zainteresowanie, które poskutkowało wyprzedaniem całego asortymentu w ciągu 10 minut od rozpoczęcia pierwszej sprzedaży!

Strona naszego miniprzedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie osiągnęła ponad 200 polubień, a posty odczytywało aż 3000 użytkowników Facebooka. W marcu braliśmy udział w konkursie „Najlepszy produkt / usługa miniprzedsiębiorstwa 2020”, obecnie zostaliśmy wybrani spośród wielu miniprzedsiębiorstw w Polsce do najlepszej dwudziestki! Bierzemy udział także w międzynarodowym konkursie BNY Mellon Digital Innovation. Już na początku czerwca powalczymy o zwycięstwo w konkursie e-PRODUKCIK. Mimo obecnej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa i ograniczonymi możliwościami działania przedsiębiorstwa nie poddajemy się i działamy dalej.