Najgorsze błędy śniadaniowe dla osób z podwyższonym cukrem

53

Kiedy wykonujesz normalne codzienne czynności, dokładny rozmiar domu może nie wydawać się tak ważny. Każda mniejsza lub większa zmiana w domu może wymagać znajomości jego powierzchni. Twoim pierwszym impulsem może być poleganie na udokumentowanych wymiarach, ale, najlepiej jest podjąć się zadania zmierzenia wnętrza samodzielnie.

h

Śniadanie jest uznawane przez wielu ekspertów za „najważniejszy posiłek dnia” nie bez powodu, ponieważ jego pomijanie może być związane z problemami zdrowotnymi, takimi jak spowolniony metabolizm, przyrost masy ciała, a nawet zwiększone ryzyko wystąpienia cukrzycy typu 2. Ten poranny posiłek jest szczególnie ważny dla tych, którzy obecnie chorują na cukrzycę. Wykazano, że wczesne spożywanie posiłku o niskiej zawartości węglowodanów i wysokiej zawartości tłuszczu wspomaga poziom cukru we krwi przez cały dzień. Z drugiej strony, pominięcie śniadania może utrudnić utrzymanie poziomu cukru we krwi w bezpiecznym zakresie przez cały dzień.

Podczas gdy spożywanie śniadania jest niezbędne, należy również spożywać odpowiednie pokarmy i napoje, aby w pełni wykorzystać ten posiłek. Jeśli chodzi o spożywanie porannych napojów, w szczególności, możesz siać spustoszenie w poziomie cukru we krwi, jeśli nie będziesz ostrożny.

Najgorszy błąd śniadaniowy

Jest to picie niektórych napojów bez towarzyszenia im z jedzeniem. Na przykład, kawa jest klasycznym napojem, który dostaje się rano; jednak samo picie filiżanki może Ci zaszkodzić.
Dla niektórych osób z cukrzycą, kofeina może powodować wzrost poziomu cukru we krwi. Jeśli obecnie masz cukrzycę i używasz insuliny, wpływ kofeiny (około 200 miligramów) może być związany z wyższym lub niższym poziomem cukru we krwi. Co więcej, picie kawy przed jedzeniem czegokolwiek rano może również prowadzić do wzrostu.

Uważaj na spożycie soków

Sam sok powoduje wzrost poziomu cukru we krwi, ponieważ jest szybkim źródłem węglowodanów. Picie soku każdego dnia oznacza, że twoje ciało spożywa bardzo skoncentrowaną formę owoców, w której brakuje spowalniającego trawienie, regulującego poziom cukru we krwi błonnika, obecnego w całych formach owoców. Spożywanie błonnika jest niezbędne do kontrolowania poziomu cukru we krwi. Organizm nie jest w stanie wchłonąć i rozłożyć błonnika, co oznacza, że nie powoduje on skoku poziomu cukru we krwi w taki sposób, jak inne węglowodany. Więcej na jedzmy-zdrowo.pl

Co możesz zrobić aby naprawić swoje błędy

Sparuj te napoje z jedzeniem, które pomoże utrzymać poziom cukru we krwi. Te pokarmy obejmują białka i zdrowe tłuszcze. W przypadku kawy, sparowanie jej z jedzeniem, które zawiera białko lub zdrowy tłuszcz może pomóc stłumić przypływ kofeiny. Dobrym pomysłem jest wypicie kawy z jajecznicą, która jest pełna zdrowych tłuszczów, białka i przeciwutleniaczy. To sprawia, że jest to świetny dodatek do diety stabilizującej poziom cukru we krwi.

Ponadto, dodając tłuszcz, taki jak garść orzechów lub łyżkę masła orzechowego, gdy pijesz sok, skok cukru we krwi zostanie stłumiony, co doprowadzi do opóźnienia uczucia głodu lub zmęczenia. Kanapka z masłem orzechowym na pełnoziarnistym chlebie dostarcza trochę błonnika, innego składnika odżywczego, który odgrywa pozytywną rolę na cukry we krwi.