Wycieczka w Tatry

959

Klasa 1c, 2e oraz 2b w dniach 12-14 czerwca uczestniczyły w fantastycznej wycieczce. Nad nimi czuwała wspaniała kadra nauczycielska. W wśród nich były panie:Izabela Kolanko i Monika Tazbir oraz panowie Wiesław Żmuda i Marcin Rybak. W trakcie wycieczki odwiedziliśmy mnóstwo wspaniałych miejsc. Jednym z nich był Kraków, dawna stolica Polski. Zobaczyliśmy tam cudowny, gotycki Kościół Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny, zwany także kościołem Mariackim. Usłyszeliśmy piękny Hejnał Mariacki z jednej wież katedry. Odwiedziliśmy groby królów, szanownej pary prezydenckiej jak i naszego patrona Józefa Piłsudskiego. Poznaliśmy historie ogromnego prezbiterium połączonego z ołtarzem, który wykonał Wit Stworz. Następnie zwiedziliśmy Sukiennice. Jednogłośnie zgodziliśmy się, że Kraków to miejsce warte odwiedzenia. Na koniec dnia zwiedziliśmy stadion Wisły Kraków. Zobaczyliśmy tam co się dzieje poza murawą: w salach konferencyjnych, szatniach oraz strefach prezydenckich. Zmęczeni po podróży pojechaliśmy na pyszną kolacje do hotelu. Drugiego dnia w rześki poranek pojechaliśmy prosto na Zakopiańskie skocznie narciarskie. Następnie zobaczyliśmy Dolinę Strążycką i tamtejsze piękna natury. Tam wyjechaliśmy sześcioosobowym wyciągiem na szczycie Gubałówki. Po tym doszliśmy na barwne Krupówki. Wieczorem skorzystaliśmy z wód termalnych w ośrodku „Termy Bania”, gdzie wszyscy bawiliśmy się wyśmienicie. Zmęczeni, ale szczęśliwi wróciliśmy do hotelu na nocleg. Ostatniego dnia czekał na nas wielki test wytrzymałości w parku rozrywki Energylandia. Mimo dużej ilości osób nasza grupa bawiła się fantastycznie. Droga do domu także była bardzo radosna i rozśpiewana.