Idealny link building – stwórz dobrą strategię!

1536

Nie wszystkie linki zewnętrzne pozyskane przez pozycjonera dla danej strony internetowej mają taką samą wartość.

Jeśli link umieszczony jest na nowej stronie, na której jest cała masa innych odnośników, w rzeczywistości może on zaszkodzić promocji strony internetowej w wyszukiwarce niż jej pomóc. Stąd też planowanie idealnego link buildingu ma tak duże znaczenie dla całej strategii SEO.

Jakie linki są najcenniejsze?

Mechanizm wyszukiwarki Google bazuje między innymi na jakościowo dobrych linkach, jakie prowadzą do danej strony internetowej. Konkretne słowa kluczowe, jakie zostały wykorzystane w linkach decydują o kierunku procesu pozycjonowania witryny www. Trzeba w pierwszej kolejności przy opracowywaniu planu działań SEO wybrać odpowiednie dla strony słowa kluczowe, zoptymalizować ją pod kątem tych fraz i dopiero później rozpocząć żmudny proces zdobywania wartościowych linków. Idealny link building w sposób najbardziej efektywny poprawia wiarygodność i pozycję witryny w wyszukiwarce Google. Zdobywanie linków prowadzących do pozycjonowanej strony internetowej na wartościowych witrynach, o domenach z długą historią, na których linki do innych stron stanowią rzadkość, zapewnia skuteczne pozycjonowanie. Z uwagi na fakt, że Google obecnie prowadzi bardzo restrykcyjną weryfikację linków prowadzących do stron internetowych, idealny link building powinien być jak najlepszy pod względem jakościowym. Znacznie lepiej na pozycję strony w wyszukiwarce wpływa jeden dobry link, na opiniotwórczym serwisie, istniejącym w sieci od co najmniej kilku lat, niż nawet setka linków w podrzędnej jakości katalogach stron i witrynach stanowiących pozycjonerskie zaplecze.

Dobra strategia pozycjonowania

Powierzając opracowanie strategii link building dla strony internetowej i samego pozycjonowania, zaufanej, wyspecjalizowanej Agencji SEO zapewniamy bezpieczeństwo promocji strony i najwyższą jakość działania. W konsekwencji, sprawnie prowadzone pozycjonowanie i optymalizacja doprowadzą do zwiększenia ruchu w serwisie klienta i uzyskaniu dla jego strony wysokiej, stabilnej pozycji w wyszukiwarce internetowej.
Tekst napisany na podstawie: http://www.eactive.com.pl/pozycjonowanie/link-building