Ceramika Paradyż i Anna Orska ponownie łączą siły. Polska premiera kolejnej odsłony wyjątkowej współpracy

78
fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Ceramika Paradyż po raz kolejny udowadnia, że promocja designu i sztuki może wykraczać daleko poza schematy. Marka ponownie zaprosiła do współpracy znaną projektantkę biżuterii Annę Orską. Efektem drugiej odsłony partnerstwa jest limitowana linia pozłacanych breloków Statement piece by ORSKA x PARADYŻ, które swoją światową premierę miały podczas Berlin Fashion Week. Od teraz ta limitowana linia dostępna jest w butikach ORSKA.

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

18 września w restauracji Warszawa Wschodnia odbyła się polska premiera niezwykłej kolekcji inspirowanej naturą. Projekt stanowi unikatowe połączenie tradycyjnego jubilerstwa i ceramiki w duchu less waste – odpady poprodukcyjne z linii MONUMENTAL Ceramiki Paradyż zostały ręcznie przetworzone w warsztacie ORSKA i przekształcone w oryginalne formy biżuteryjne. To rękodzieło, nad którym pracowało kilkadziesiąt osób łącząc kunszt, rzemiosło oraz troskę o środowisko.

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Anna Tępińska-Marcinek oraz Michał Helman, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Anna Tępińska-Marcinek oraz Michał Helman, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Poprzednia kolekcja, którą stworzyliśmy wspólnie z Anną Orską, spotkała się z ogromnym zainteresowaniem, dlatego ponowne zaproszenie Ani do współpracy było dla nas czymś zupełnie naturalnym. Cenimy jej wyjątkową wrażliwość artystyczną i umiejętność nadawania drugiego życia materiałom. W Ceramice Paradyż wierzymy, że piękno może wynikać zarówno z rzemiosła, jak i z odpowiedzialności za środowisko. Ta współpraca jest dla marki PARADYŻ czymś więcej niż tylko projektem artystycznym – to manifest naszego podejścia do designu oraz zrównoważonego rozwoju. Jesteśmy dumni, że ponownie możemy połączyć świat ceramiki i jubilerstwa, tworząc coś unikatowego, co zachwyca formą, a także funkcjonalnością

– mówi Agata Brodzka, Dyrektor Marketingu Ceramiki Paradyż

Anna Orska oraz Agata Brodzka, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Anna Orska oraz Agata Brodzka, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Współpraca z Anną Orską wpisuje się w szeroką strategię marki, która od lat konsekwentnie rozwija innowacyjne sposoby promocji swoich kolekcji. Ceramika Paradyż współpracuje m.in. z projektantką Gosią Baczyńską oraz aktywnie wspiera Biennale Sztuki i Architektury w Wenecji. Za swoje nieszablonowe działania marketingowe firma została w tym roku uhonorowana prestiżową nagrodą w konkursie International Business Awards.

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Limitowana linia breloków wzbogaca kolekcję biżuterii „Monumental”, która zachwyca formą i funkcjonalnością. Oryginalne breloki można nosić przy kluczach, torbie czy pasku, a dzięki dodatkowym łańcuchom łatwo zamieniają się w przyciągające spojrzenia naszyjniki. Breloki świetnie sprawdzą się także, jako akcesoria do dekoracji domu np. dopięte do zasłon potrafią odmienić charakter wnętrza.

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Podczas wydarzenia zaprezentowano premierowo także fragmenty filmu „Rzemiosła świata według Orskiej. Przygoda z Paradyżem”, który zostanie wyemitowany w Zoom TV 21 oraz 27 września o godzinie 09:05. Materiał opowiada o pełnej barw i dźwięków podróży do Marrakeszu – miejsca, będącego źródłem inspiracji dla powstania kolekcji.

fot. ORSKA

fot. ORSKA

Nowości dostępne są w sprzedaży od 18 września we wszystkich butikach ORSKA. Adresy salonów na www.orska.pl