
Działania marketingowe marki PARADYŻ zostały wyróżnione Złotą Statuetką w międzynarodowym konkursie International Business Awards® (IBA) Stevie® Awards 2025. Nagroda przyznawana jest najlepszym organizacjom z całego świata za wyjątkowe osiągnięcia biznesowe, innowacyjność oraz wpływ na rozwój branży.
Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się obyła się 10 października w Lizbonie, gromadząc liderów biznesu, innowatorów i przedstawicieli firm z ponad 70 krajów z całego świata. W imieniu Ceramiki Paradyż statuetkę odebrała dyrektor marketingu Agata Brodzka wraz z przedstawicielami zespołów pracujących przy wyróżnionym projekcie.
Agata Brodzka, Dyrektor Marketingu Ceramiki Paradyż
Jesteśmy dumni, że Ceramika Paradyż – polska firma znalazła się w tak znamienitym gronie światowych marek. To wyróżnienie ukazuje, że kreatywność, ambicja, odwaga i zaangażowanie naszego zespołu mają międzynarodową wartość oraz są zauważane na globalnej scenie biznesowej.
– powiedziała Agata Brodzka, Dyrektor Marketingu Ceramiki Paradyż
W kategorii Event – Roadshow międzynarodowe jury złożone z ponad 200 ekspertów marketingu doceniło naszą innowacyjną formę prezentacji designu. Mobilny Showroom to wyjątkowa przestrzeń pop-up, zaprojektowana przez Annę Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio. Łączy elegancję, funkcjonalność i interaktywność, prezentując spieki kwarcowe TRI-D w unikatowy, mobilny sposób. Z jednej strony showroom eksponuje szerokie możliwości zastosowania spieków, z drugiej – to idealny punkt spotkań, kreatywnej wymiany myśli w trakcie warsztatów i szkoleń z profesjonalistami, czy możliwość spędzenia czasu z bliskimi.
Wnętrze mobilnego showroomu zaaranżowane ze spieków kwarcowych TRI-D
International Business Awards (IBA), znane również jako „Stevie Awards”, to jeden z najbardziej prestiżowych, globalnych konkursów biznesowych, który od ponad 20 lat wyróżnia osiągnięcia firm, marek i specjalistów na całym świecie. Zdobycie Stevie Award to nie tylko prestiż oraz uznanie w środowisku międzynarodowym, lecz także dowód skuteczności działań i siła wizerunkowa, które wzmacniają pozycję w komunikacji z klientami, partnerami czy inwestorami.
Warsztaty z tworzenia podstawek z odpadów poprodukcyjnych