W konferencji udział wzięli Carolina Sanchez, dyrektor sprzedaży firmy Joma na Europę Centralną, Dawid Lambrecht, wiceprezes Widzewa Łódź SA oraz Jurand Wawrzonkiewicz, dyrektor ds. sprzedaży w Widzewie.
– Współpraca z takim partnerem jak Widzew jest dla nas kluczowa pod względem strategii. Wierzymy, że razem możemy osiągnąć wspólny cel, jakim jest powrót Widzewa do Ekstraklasy. Negocjacje nie były łatwe, ale Widzew jest wielkim klubem, więc udało nam się znaleźć porozumienie – powiedziała Carolina Sanchez.
– Cieszymy się z nawiązania współpracy z Jomą. Warunki, jakie udało nam się wynegocjować są korzystne dla obu stron – dodał Dawid Lambrecht. – Sugerowaliśmy się przede wszystkim cenami produktów Jomy, które trafią do sprzedaży dla kibiców. Mogę zapewnić, że koszt koszulki meczowej nie przekroczy 149 zł. Gama produktów dostępnych dla kibiców w oficjalnym sklepie Widzewa będzie bardzo szeroka, włącznie z całym kompletem strojów meczowych i treningowych – poinformował Jurand Wawrzonkiewicz.
Już wkrótce klub rozpocznie z Jomą prace nad kolekcją dedykowaną wyłącznie Widzewowi. Powinna być ona gotowa na sezon 2019/2020.
Źródło: www.widzew.com