Autor: KPP
Jakie kryteria dobru musi spełnić kandydat na policjanta oraz jak wyglądają poszczególne etapy rekrutacji? Tego mogli się dowiedzieć uczestnicy targów, którzy poznawali zawód policjanta oraz zasady naboru do policyjnej służby przy stoisku informacyjnym wystawionym przez Komendę Powiatową Policji w Tomaszowie Mazowieckim.
Kolejny raz w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. Jana Pawła II w Tomaszowie Mazowieckim, mundurowi i pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Maz. udzielali kompleksowych informacji dotyczących rekrutacji do służby w policji. III Tomaszowskie Targi Pracy i Edukacji odbyły się 21 marca 2019 roku, a ich organizatorami byli: Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Tomaszowie Maz. Elżbieta Kudlik, Starosta Tomaszowski Mariusz Węgrzynowski oraz Prezydent Tomaszowa Mazowieckiego Marcin Witko.
Celem targów było przybliżenie wszystkim specyfiki lokalnego rynku pracy.Tego typu przedsięwzięcia dają możliwość spotkania z przyszłymi pracodawcami oraz zapoznania się z konkretną branżą. Wśród 68 wystawców, nie zabrakło także tomaszowskich policjantów, którzy przygotowali swoje stoisko informacyjne.
Zainteresowani służbą w Policji byli przede wszystkim młodzi ludzie, którzy swoją przyszłość i karierę zawodową wiążą właśnie z mundurem. Funkcjonariusze odpowiadali na szereg pytań oraz rozdawali ulotki z informacjami dla zainteresowanych. Odwiedzający policyjne stoisko mieli również możliwość poznania sprzętu oraz umundurowania wykorzystywanego w codziennej służbie.
Wszystkie osoby zainteresowane służbą w policji, informacje dotyczące rekrutacji i doboru znajdą w poniższym linku: