Działania marketingowe są bardzo ważne dla każdego biznesu. Jeżeli nie zainwestujemy w to rozwiązanie, możemy nie dotrzeć do potencjalnych klientów. Dlatego przedsiębiorcy decydują się na różne formy reklamy. Niektóre z nich są bardziej skuteczne, a inne mniej. Obecnie największą popularnością cieszy się marketing internetowy, który jest najtańszy i szybko dociera do klientów. Jednak nadal na topie pozostają tradycyjne formy reklamy! Większość stawia na ulotki i katalogi, ale można postawić na mniej oczywiste rozwiązania. Dobrym przykładem są stojaki reklamowe czy ekspozytor półkowy, ale czy warto w nie inwestować? Przeczytaj nasz tekst, a dowiesz się więcej o tej formie marketingu!
Czym właściwie są stojaki reklamowe?
Zanim odpowiemy sobie na pytanie, czy w ogóle warto inwestować w stojaki reklamowe, to należy dowiedzieć więcej na ich temat. Stojaki/standy reklamowe to, najprościej mówiąc, nośniki reklamy zewnętrznej. Nie mają one określonego wyglądu ani wymiarów, więc możemy je dostosować do naszych oczekiwań. Najczęściej umożliwiają one wyeksponowanie różnych produktów. Dzięki temu klienci łatwiej je zauważą. Stojaki reklamowe mogą nie tylko eksponować produkty, ale same stanowić doskonałe źródło promocji. Często umieszcza się na nich logo firmy, a także informacje, które chcemy przekazać klientom. Doskonałym wykonawcą standów reklamowych jest firma Brooklyn, który się specjalizuje w wykonaniu tego typu form marketingu.
Jakie jest zastosowanie i główne zadanie stojaków reklamowych?
Wiemy już czym są stojaki reklamowe, teraz pora dowiedzieć się nieco więcej o ich zastosowaniu. Głównie wykorzystuje się je w sklepach i różnych punktach usługowych, gdzie umieszcza się produkty lub ulotki reklamowe. Jednak to nie koniec ich możliwości! Często wykorzystuje się je również na targach branżowych, muzeach, bibliotekach, urzędach, a także placówkach medycznych. Tak naprawdę standy reklamowe można znaleźć w każdym miejscu, gdzie pojawia się potencjalny klient. Ich zadaniem jest przede wszystkim zwrócenie uwagi klientów. W efekcie powinny one nakłaniać do określonych zachowań, np. zakupu produktu, skorzystania z usług czy wejścia do określonego budynku. Stojaki reklamowe mogą też być doskonałym miejscem na wyeksponowanie produktów. Dzięki temu będą się one rzucać klientowi w oczy, ale nie sprawią nachalnego wrażenia.
Jakie są zalety stojaków reklamowych?
Wiele osób może się zastanawiać, czy warto inwestować w stojaki reklamowe. Czy faktycznie to dobry sposób reklamy? Należy pamiętać, że stojaki reklamowe mają wiele zalet. Dlatego naprawdę warto w nie zainwestować, a staną się doskonałym sposobem promocji firmy. Przedstawiamy najważniejsze zalety stojaków reklamowych!
Niewielkie koszty, a wysoka skuteczność!
Reklama powinna być przede wszystkim skuteczna! Jej głównym zadaniem jest nakłonienie klienta do określonych zachowań. Nie każdy zdaje sobie sprawę z faktu, że stojaki reklamowe są niezwykle efektywne. W dodatku w bardzo krótkim czasie docierają do szerokiego grona odbiorców. Co znacząco wpływa na ich skuteczność! Nie zapominajmy też, że ich cena jest niewygórowana, więc każdy przedsiębiorca szybko je pokocha. Trzeba tylko pamiętać o jednej istotnej kwestii! Jeżeli zależy nam na tym, aby stojaki były skuteczne, to trzeba zadbać o ich wysoką jakość. Muszą one być atrakcyjne wizualnie, a z pewnością przyciągną wzrok klienta. Nie możemy też zapominać o szczegółach i umieszczeniu najważniejszych informacji. Wystarczy tylko zadbać o te szczegóły, aby móc się cieszyć zdecydowanie szerszym gronem klientów.
Sprawdzą się w wielu sytuacjach!
Stojaki reklamowe są niezwykle uniwersalne, więc możemy je wykorzystać w wielu sytuacjach. To sprawia, że zyskują znaczącą przewagę nad innymi formami reklamy. Jak już wcześnie wspominaliśmy, można je umieścić w wielu miejscach. Odpowiedni projekt reklamy pomoże je dopasować do różnych pomieszczeń i sprawi, że znakomicie wtopią się w tło. Dzięki temu będą przyciągać wzrok i wzbudzać pozytywne skojarzenia w oczach klientów. Można je umieścić na różnych wydarzeniach, a nasza firma będzie wzbudzać dobre emocje. Nie zapominajmy też, że stojaki reklamowe wykonuje się z niezwykle odpornych materiałów. To sprawia, że można je umieszczać również na zewnątrz bez obawy o to, że ulegną wielu uszkodzeniom.
Mogą nam służyć przez wiele lat!
Kolejną zaletą stojaków reklamowych jest fakt, że wykonuje się je na długie lata. Tak więc nie tylko są tanie, ale koszty związane z ich wykonaniem nie będą często się powtarzać. Jeżeli dokładnie przemyślimy projekt, to może się okazać, że stojaki reklamowe spełnią swoją rolę nawet przez kilkanaście lat. To sprawia, że są znacznie lepszym rozwiązaniem niż ulotki, czy inne tego typu środki reklamowe. Przede wszystkim nie ulegają uszkodzeniu, a ich treść szybko dociera do świadomości klientów i pozostaje w ich pamięci przez długi czas! Czy można sobie wyobrazić lepszy sposób na reklamę naszego biznesu?