Szybko, bezpiecznie, bez dodatkowych kosztów i przez całą dobę można już odbierać zakupy zrealizowane w sklepie castorama.pl. Wraz z początkiem maja br. Castorama wprowadziła do swoich sklepów[1] Castomaty® – skrytki mieszczące nawet wielogabarytowe towary na wózkach zakupowych. Castorama po raz kolejny udowadnia, że szybkość dostaw i odbiorów jest dla niej priorytetem, aby jak najlepiej odpowiedzieć na rosnące wymagania klientów.
Ze skrytek automatycznych umieszczonych przy sklepach[2] Castorama można odbierać zamówienia o każdej porze dnia i nocy 24/7. Produkty zamówione na castorama.pl, lub przez telefon, są gotowe do odbioru już po 2 godzinach od złożenia zamówienia (przy zamówieniach złożonych w godzinach pracy sklepu i z odpowiednim wyprzedzeniem przed zamknięciem). Nowe rozwiązanie umożliwia odbiór towarów o różnych gabarytach, w tym na charakterystycznych dużych wózkach zakupowych, dzięki czemu łatwiej jest zapakować większe zakupy do samochodu. Gdyby zsumować powierzchnię wszystkich Castomatów® otrzymamy obszar wielkości połowy boiska piłkarskiego, co oznacza, że dzięki tej inwestycji powierzchnia magazynowa Castorama dostępna dla klientów zwiększyła się o ponad 3000 m²!
– Klienci cenią sobie oszczędność czasu, a my jesteśmy w stanie dostarczyć im najwyższą jakość ponad 40 tysięcy produktów (dostępnych właściwie od ręki) oraz kompleksowość usług od projektu poprzez produkty aż po montaż, zapewniając na każdym etapie zakupu i w najkrótszym czasie profesjonalne wsparcie i doradztwo. – mówi Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.
Zainstalowane przy sklepach sieci Castomaty® to jedna z form oszczędności czasu klientów. Inną praktyczną opcją w sklepach Castorama są również kasy samoobsługowe, czy usługa CastoDrive, pozwalająca na odbiór osobisty produktów przy sklepie bez wysiadania z auta. Wystarczy złożyć zamówienie telefonicznie lub w sklepie online na castorama.pl i po otrzymaniu smsa o skompletowaniu zamówienia, przyjechać na parking sklepu, gdzie doradcy/-czynie Castorama dostarczą zamówienie do samochodu.
– W kanale Digital jesteśmy liderem zarządzania doświadczeniami klienta, na bieżąco śledzimy zachowania konsumentów i potrafimy na nie szybko reagować. W ostatnim roku odnotowaliśmy wzrost na poziomie 64% w sprzedaży w e-commerce, choć sklepy stacjonarne nadal pozostają w centrum naszej uwagi. Wszystkie ulubione doświadczenia klienta odwzorowujemy również w kanale digitalowym Castorama. Niedawno wprowadziliśmy również możliwość odbycia video rozmowy z architektem i zaprojektowania zdalnie kuchni, łazienki czy mebli modułowych Atomia. – tłumaczy Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.
Castorama prowadzi sprzedaż w multi-formacie rozwijając wszystkie swoje kanały sprzedaży tak, aby dostarczyć każdemu klientowi odpowiedni sklep w odpowiednim miejscu, zgodnie z ich indywidualnymi preferencjami. Castorama posiada sklepy wielkopowierzchniowe, Smart i sklep internetowy castorama.pl. W 2022 roku planuje wprowadzenie nowego modelu sklepu, który będzie kolejną odpowiedzią sieci na potrzeby jej klientów.
[1] Za wyjątkiem sklepów: w Legnicy, Jeleniej Górze, Skarżysko-Kamiennej oraz Pabianicach, gdzie trwa jeszcze instalacja oprogramowania i niebawem zostaną uruchomione. Aby sprawdzić czy usługa jest już tam dostępna wystarczy wybrać swój sklep na castorama.pl, wrzucić wybrane produkty do koszyka – jeśli w formach odbioru towaru pojawią się Castomaty, oznacza to, że usługa jest już dostępna w danym sklepie.