
Fotografie: Jasek Kurnikowski, AKPA
Światowe premiery najnowszych projektów Ceramiki Paradyż w trakcie Berlin Fashion Week to wydarzenie, które na długo pozostanie w pamięci – pełne klasy, emocji i twórczej energii. Elementy marki PARADYŻ GARDEN: kominki BIO, kolekcja „Mozaika” Anny Orskiej czy gość specjalny Gosia Baczyńska okazały się prawdziwą ucztą doświadczeń dla licznie przybyłych gości.
Wydarzenie odbyło się 2 lipca 2025 r. w nowoczesnym i przestronnym gmachu polskiej ambasady, ciesząc się ogromnym zainteresowaniem architektów, projektantów, miłośników wzornictwa przemysłowego, sztuki, mediów oraz partnerów biznesowych firmy z Polski i Niemiec. Goście mogli zanurzyć się w świecie dopracowanego designu, kunsztu wykonania i inspirujących opowieści ukrytych w każdym detalu prezentowanych kolekcji.
Wieczór rozpoczął Chargé d’affaires Jan Tombiński, który z dumą powitał Właścicieli Ceramiki Paradyż Annę Tępińską-Marcinek oraz Adama Tępińskiego, jako przedstawicieli polskiego, innowacyjnego biznesu tak silnie obecnego w Niemczech. Słowa podziękowania właściciele firmy skierowali nie tylko do kierownictwa ambasady, ale również bardzo licznie przybyłych gości. Następie Agata Brodzka Dyrektor Marketingu Ceramiki Paradyż wprowadziła uczestników w koncepcję projektu PARADYŻ GARDEN, po czym Anna Orska oraz Gosia Baczyńska zabrały uczestników w swoistą podróż – subtelną, lecz pełną wrażeń opowieść o swoich najnowszych projektach.
Atmosfera wydarzenia, podczas którego można było dosłownie dotknąć efektów wielomiesięcznych prac oraz porozmawiać z ich twórcami, przepełniona była kreatywnością i inspirującymi doświadczeniami. Kominki BIO wykonane ze spieków kwarcowych oraz limitowane breloki z kolekcji „Mozaika” autorstwa Anny Orskiej stanowiły prawdziwe dopełnienie idei linii produktowej PARADYŻ GARDEN.
Obecność Gosi Baczyńskiej, ikony polskiego designu modowego, który umiejętnie połączyła ze światem płytki ceramicznej dodatkowo wzbogaciło wydarzenie, idealnie wpisując się w kontekst Berlin Fashion Week. Wydarzenie stało się platformą prezentacji nie tylko mody, lecz designu, innowacji i zrównoważonego rozwoju łącząc targi branżowe, wystawy, konferencje i wydarzenia networkingowe.
Premiery projektów Ceramiki Paradyż w Berlinie nie tylko zaintrygowały, ale i stały się inspiracją, udowadniając, że polski design ma wiele do zaoferowania światu, nieustannie przekraczając granice konwencji i definiując nowe standardy w branży.