Arbuzy marketingowo i artystycznie z II LO

Szkolenie marketingowe z zakresu budowania mocnej marki czy uczestnictwo w nagraniu „Szkoły Filmowej” w TVN? Uczniowie klas I men, IImen i II hum musieli zdecydować, na którą z dwóch wycieczek do Warszawy, planowanych w dniu 4 kwietnia 2017r. pojadą…

W jakim celu wprowadzać innowacje w produktach? Jak przygotować dobry insight? Jak badać oczekiwania konsumentów? Jaka jest kolejność spostrzegania przez konsumentów komunikatów reklamowych?…to tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzi mogli uzyskać uczniowie, którzy – w ramach zaproszenia Anity Czarnieckiej z firmy „Etigraf” – pojechali pod opieką mgr Renaty Radzikowskiej i mgr Adrianny Jachimowskiej na wykłady z zakresu marketingu. Nudy? Bynajmniej. Informacje, które będzie można wykorzystać w kreowaniu własnej marki, promocji przedsiębiorstwa szkolnego czy szkoły. Sugestie z zakresu jakości komunikacji, rozwiązań graficznych, funkcji reklamy czy storytelingu (budowania opowieści własnej firmy) lub w intrygujący sposób zaprezentowane przez Pawła Tkaczyka informacje dotyczące grywalizacji, czyli takiego podejścia do tego, czym się zajmujemy, by „wprowadzić frajdę do rzeczy, które normalnie frajdy nie sprawiają”. Ciekawie spędzili też czas uczniowie, którzy – wraz z mgr Urszulą Stefaniak i mgr Maciejem Błaszczykiem – postanowili uczestniczyć w nagraniach rozmów z Tomaszem Karolakiem i Sonią Bohosiewicz. Wywiady prowadziła Kinga Burzyńska, a młodzież miała możliwość zadawania własnych pytań aktorom. Spotkanie pozwoliło poznać podejście rozmówców do kariery zawodowej oraz ich stosunek do wielu aktualnych zagadnień. Dzięki zaproszeniu Anny Błaszczyk uczniowie II LO mieli możliwość uczestniczenia ponownie w podobnym spotkaniu 9 maja. Tym razem gośćmi programu byli Magdalena Boczarska i Jan Englert. Opiekę nad młodzieżą, urzeczoną magią szklanego ekranu, sprawowały mgr Urszula Stefaniak i mgr Ilona Śmigiel.

Autor II LO Tomaszów Mazowiecki