Przygodowa gra planszowa o cichociemnych walczących z okupantem podczas II wojny światowej.
Przeżyć II wojnę światową nie było łatwo. A co dopiero będąc żołnierzem polskiej podziemnej armii nieustannie narażonym na niebezpieczeństwa. Czy podołasz wyzwaniu?
Żeby poradzić sobie z trudnymi zadaniami trzeba najpierw wszechstronnie się wyszkolić, gdyż nigdy nie wiadomo jaka umiejętność może przydać się graczowi w obronie przed okupacyjnymi zagrożeniami, lub w ataku na niemiecką machinę wojenną.
W trakcie szkolenia budujesz swoją talię kart. Będziesz z niej korzystać w trakcie działań w 16 Okręgach Armii Krajowej. Znajdziesz je na dużej kolorowej planszy, przedstawiającej mapę okupowanej II Rzeczpospolitej. Okręgi te są miejscem zmagań okupantem prowadzonym w wielu obszarach podziemnej „roboty”, od życia w konspiracji przez realizację wojskowych misji.
Poza planszą i kartami szkoleń w pudełku znajdziesz 4 inne talie kart – opisujących rozkaz wylotu, warunki lotu do Polski i misje do wykonania, a także planszetki graczy, 12 drewnianych pionków, 32 drewniane znaczniki i 80 kartonowych żetonów.