Łódzkie odmienione na medal

698
Nasz region razem z agencją BNA, która stworzyła nową identyfikację wizualną, znalazł się na trzecim miejscu w kategorii „Najlepsza identyfikacja wizualna w sektorze publicznym”.

 TransformAwards przyznawane są dla uhonorowania najlepszych praktyk w korporacyjnym, produktowym i globalnym rebrandingu. Nagroda dla łódzkiego wiąże się z przyjętą przez województwo nową strategią marki opierającą się na podkreślaniu różnorodności regionu i wykorzystywaniu go w promocji. Przypomnijmy, że nasz region jest pierwszym w Polsce, który zdecydował się na taką zmianę identyfikacji wizerunkowej.

– Naszym wyzwaniem było stworzenie wizji i roli takiej marki „Łódzkie”, która byłaby atrakcyjna dla całego regionu – miast i miasteczek, które się z Łódzkim w ogóle nie utożsamiały. Mieliśmy pomysł, żeby zaproponować nową rolę dla województwa i marszałka – jako ambasadora marki – mówi Mariusz Przybył, partner zarządzający i dyrektor strategiczny BNA.
– Wspaniała wiadomość – cieszy się Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego. – Zostaliśmy docenieni przez fachowców, a to oznacza, że kierunek strategii został obrany właściwy i możemy liczyć na profity wynikające z dobrej promocji regionu.

W tym roku nagrody przyznane zostały po raz piąty. Ich pomysłodawcą jest brytyjski magazyn Communicate. TransformAwards zyskały opinię wiodących europejskich nagród w dziedzinie transformacji marki.

 

Wydział Informacji i Komunikacji Społecznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego