Nietypowe formy reklamy firmy

732
Wszyscy doskonale znamy konwencjonalne formy reklamy swojej firmy. Mowa tu między innymi o reklamie w radio, prasie czy telewizji. Nikt nie może zaprzeczyć temu, że metody te są jak najbardziej skuteczne. Nie oznacza to jednak tego, że możemy poprzestać tylko na nich. Tak się bowiem składa, że czasami nietypowe i zaskakujące formy reklamy przynieść mogą firmie równie dużo korzyści. Z tego też powodu chcemy zapoznać Cię z kilkoma ze znanych nam sposobów na ciekawą formę reklamy. Zapewniamy, że przynajmniej część z nich powinna Ci się spodobać, a liczymy na to, że zdecydujesz się je przetestować zwiększając tym samym swoją sprzedaż!
 
Oklejanie samochodów
 
Początek tego trendu miał miejsce już wiele lat temu, kiedy to na samochodach zaczęły się pojawiać pierwsze naklejki z nazwą firmy i numerem telefonu. Ta technika reklamy strasznie jednak ewoluowała i pozwala na tworzenie prawdziwych samochodowych dzieł sztuki. Po oklejeniu samochodu auto Twoje przybrać może dowolny kolor lub też dowolny wzór. Uwierz, że samochody oklejone na wzór tygrysa czy chociażby arbuza doskonale się prezentują i zwracają na siebie uwagę wielu przechodniów. Gwarantujemy, że przynajmniej część z nich zapamięta nazwę firmy, która na tego typu samochodzie się reklamuje.
 
Jeśli chodzi o materiał, z którego wykonana jest folia do oklejania samochodów, do w tym zakresie nie ma żadnych obaw. Jest ona w pełni bezpieczna i nieszkodliwa dla lakieru samochodowego, śmiało więc z formy tej reklamy korzystać mogą nawet te osoby, które bardzo martwią się o swoje auta. Warto bowiem pamiętać, że z oklejonego samochodu zawsze bez najmniejszego problemu ściągnąć można folię reklamową przywracając mu oryginalny wygląd.
 
Napoje reklamowe
 
Kolejnym ciekawym pomysłem, z którego korzystać zaczyna coraz więcej firm jest inwestycja we własne firmowe napoje reklamowe. Ta forma reklamy jest o tyle genialna, że potencjalnym, czy obecnym już Klientom wręczyć można napój, który nie tylko ugasi ich pragnienie, ale sprawi też, że będą oni dobrze kojarzyli sobie Twoją firmę. Dlaczego? A no dlatego, że to właśnie dzięki niej poczują ulgę mogąc napić się wyśmienitego napoju, który to Ty im wręczysz. Pamiętaj, pozytywne wspomnienia z daną marką bardzo dobrze wpływają na szansę skorzystania z jej oferty!
 
Wykorzystuj media społecznościowe
 
Praktycznie każda firma posiada własną stronę internetową. Tylko część z ich właścicieli zadbała o to, aby założyć dla swoich firm konta w mediach społecznościowych typu Facebook czy Google Plus. Dołącz do nich i zacznij uciekać konkurencji. Facebook to miejsce, gdzie bardzo łatwo można znaleźć Klienta, nawiązać z nim kontakt i przekonać go do wybrania właśnie Twojej oferty. Co więcej, coraz więcej Klientów samodzielnie zaczyna szukać różnych ofert na Facebooku. Uwierz, nie chcesz zmarnować tej okazji, już dziś zadbać powinieneś o założenia konta w mediach społecznościowych. Postaraj się wykorzystać je maksymalnie, nie tylko do poszukiwania Klientów, ale też do zapoznania ich z Twoją firmą i zespołem ludzi w niej zatrudnionych! Dzięki temu Twoi Klienci zbliżą się do Twojej firmy i będą się z nią utożsamiać.
 
Liczymy na to, że powyższe sposoby na nietypową reklamę zdobędą Twoje uznanie i zechcesz je przetestować. Jeśli natomiast masz jakieś inne pomysły, to z chęcią się z nimi zapoznamy. Przedstaw je w komentarzach!
 

 
 
Artykuł został przygotowany przez firmę Agencja Reklamowa Selekt specjalizującą się w reklamie.